Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.3k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      19.9k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.8k
      мнения
    2. 21.3k
      мнения
    3. 20.7k
      мнения
    4. 62.9k
      мнения
    5. 9.5k
      мнения
    6. 21.3k
      мнения
    7. 20.9k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      819
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.6k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      531
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      3k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.5k
      мнения
    3. 5.1k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Статистика на сайта

    24,310
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    vassii
    Последно регистриран
    vassii
    Регистрация
  • На линия са   2 потребителя, 0 Скрити, 130 госта (Виж списъка)

  • Мнения

    • Здравейте, Аз също ги поръчах от сайта на Thule, но се оказа че имат само втора употреба за lancer, което не беше пречка. Гредите пристигнаха напълно комплектовани и неразличими от нови.
    • Проверете с диагностика какъв среден итервал е записано в системата за управление на DPF-a. За да се случва това по всяка вероятност прави регенерации през около 100-150 км, което дори и при градски условия на използване на автомобила е знак за проблем. Точно какъв е проблема е малко по-трудно да се каже, защото трябва добре да се анализират всички данни записани в системата на DPF-a, но обикновенно проблемите започват от EGR и дюзи, а след това започват и механичните проблеми с износване на бутало-цилиндровата група (вследствие на постоянните регенерации и разреждането на маслото с дизелово гориво). DPF филтъра обикновенно се "поврежда" вследствие на тези проблеми, а не е първоизтичник и за да се реши проблема е необходимо да се отстранят първо проблемите с тези системи, защото дори и да подмениш DPF филтъра с нов, резултата ще бъде същия и след кратък период отново ще се стигне до същия резултат. За съжаление ремонт на дюзи и EGR е сравнително скъпо.
    • Здравейте, имам проблем с автоматична кутия на Аутлендър 3. От Директна се връща на неутрална и се задържа лоста на D. Механично се връща. Какво може да бъде ? Мерси
    • Ако купиш адаптор на блутуф или wifi, не можеш ли да свържеш софтуера в компа с адаптора по този начин, а не непременно през усб? Що се отнася до горивната смес, преди две години открих при мен проблемен MAF сензор и след като го смених, нещата заспаха. Виж темата тук. Поздрави
    • При мен, режима на 900 оборота и на празен ход го прави ежедневно. Винаги изчаквам да си си приключи преди да гася двигателя. Маслото го сменям на около 2000-3000 км вече за 4-ти път и всеки път се ресетва системата за смяна на масло, въпреки това, след 2-3 хил км маслото пак се кчава до и в някои случай над X-a. Само веднъж ми е светлала жълта и само веднъж червена лапма за ДФП - Излезнах за около 15 минути на 4-та и 90 км с 2900 оборота, оправи се. На студено, работата на двигателя е много шумна и звука дразнещ. Син пушек, един или два пъти хвърля и после се оправя. На моменти е е много динамична, в други няма никаква мощност и винаги е различно в различни температури и сезони   
  • Теми

×
×
  • Създаване...