Клуб Мицубиши България - Форум: Pajero 2.8 '96 гасне, съмнение за въздух - Клуб Мицубиши България - Форум

Към съдържанието


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

Pajero 2.8 '96 гасне, съмнение за въздух Pajero 2.8 '96 гасне, съмнение за въздух Оцени темата: -----

Публикувано 24 декември 2011 - 19:29 (#1) Потребителя е офлайн   celio 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3
  • Регистр: 01-декември 10
  • Град:Варна

Здравейте!
Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.
Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.
Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.
отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.
и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави!

Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път.

Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига.

Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но....

Благадаря ВИ!
0

Публикувано 24 декември 2011 - 19:59 (#2) Потребителя е офлайн   DJ Tymbi 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 11215
  • Регистр: 30-август 04
  • Пол:Мъж
  • Кара:Padjero III 3.0 V6 MIVEC,Pajero IV,3.8 V6 MIVEC
  • Интереси:www.japanautoservice.com
  • Град:Sofia

Виж мнениетоcelio написа на 24 декември 2011 - 19:29 :

Здравейте!
Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.
Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.
Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.
отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.
и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави!

Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път.

Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига.

Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но....

Благадаря ВИ!

Тази кола не беше ли при мен ?
Най лесно да определиш какво й е, е да сложите прозрачна тръбичка вместо филтъра да заоалите мотора,гледайте какво става ,ако има балони в горивото,то от няякъде просто смуче въздух......
0

Публикувано 25 декември 2011 - 12:42 (#3) Потребителя е офлайн   totto 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 99
  • Регистр: 16-юли 08
  • Пол:Мъж

4м41 мотора има детска болест на помпата, става въпрос за семеринга на вала. От там ти дърпа въздух и гасне.
0

Публикувано 25 декември 2011 - 23:45 (#4) Потребителя е офлайн   DJ Tymbi 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 11215
  • Регистр: 30-август 04
  • Пол:Мъж
  • Кара:Padjero III 3.0 V6 MIVEC,Pajero IV,3.8 V6 MIVEC
  • Интереси:www.japanautoservice.com
  • Град:Sofia

Виж мнениетоtotto написа на 25 декември 2011 - 12:42 :

4м41 мотора има детска болест на помпата, става въпрос за семеринга на вала. От там ти дърпа въздух и гасне.

Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............
Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 ..........
0

Публикувано 26 декември 2011 - 22:09 (#5) Потребителя е офлайн   Rostislav Slavchev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 23
  • Регистр: 07-септември 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:PAJERO 4м40
  • Град:Gabrovo

Аз го има 99% същия проблем. Само когато е студено. Пали си веднага след и да натискам газта не може да се форсира и гасне. След това трябва да се изчака релето на свещите да изстине. Пак подгрявам пали и пак не може да се форсира, След 20-30 секунди чак се форсира. Казаха ми или семинарна на помпата или свещи.И за сега и аз се мъча. :mad:


PS: Намерих малко инфо.

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Rostislav Slavchev: 26 декември 2011 - 22:54

0

Публикувано 29 декември 2011 - 20:38 (#6) Потребителя е офлайн   totto 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 99
  • Регистр: 16-юли 08
  • Пол:Мъж

Виж мнениетоDJ Tymbi написа на 25 декември 2011 - 23:45 :

Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............
Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 ..........

Така де, моя грешка.
0

Публикувано 30 декември 2011 - 23:31 (#7) Потребителя е офлайн   Kracme 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 23
  • Регистр: 14-декември 11
  • Град:Varna

Колега пробвай следното: Развий щуцера на входното голиво на помпата и вътре трябва да има финна мрежеста чедчица, просто внимателно я премахни! Там се получава нещо като желе и нафтата преминава трудно като е студена! Само Японците слагат такава на помпите.

А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи

Този пост е редактиран от HristoGB: 31 декември 2011 - 02:42

0

Публикувано 30 декември 2011 - 23:49 (#8) Потребителя е офлайн   Rostislav Slavchev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 23
  • Регистр: 07-септември 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:PAJERO 4м40
  • Град:Gabrovo

Виж мнениетоKracme написа на 30 декември 2011 - 23:39 :

А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи



Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата.
0

Публикувано 30 декември 2011 - 23:58 (#9) Потребителя е офлайн   DJ Tymbi 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 11215
  • Регистр: 30-август 04
  • Пол:Мъж
  • Кара:Padjero III 3.0 V6 MIVEC,Pajero IV,3.8 V6 MIVEC
  • Интереси:www.japanautoservice.com
  • Град:Sofia

Виж мнениетоRostislav Slavchev написа на 30 декември 2011 - 23:49 :

Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата.

Нафтата е черна по пътя за дюзите, т.е. от помпата към всяка една дюза , тъй като от там както каза колегата, смуче въздух и засмуква и моторно мсло, тъй като зацепващото зъбно колело се маже от моторното масло и то попада на вала а от там и в/у семеринга и когато смуче въздух, то засмуква и масло, което после се омешва с нафтата в помпата..........именно това споделих по горе по темата, чечесто причината е семеринга на помпата, но когато стане много зле семеринга, почва от там просто да тече нафта, а тя пък отива в картера и се омешва в маслото ,което е кофти ,имал съм случаи, в които толкова е зле ,че мотора се самоизфорсирва неконтрулируемо ,защото през турбото вкарва масло в смук. колектори и отива в мотора........
0

Публикувано 31 декември 2011 - 00:01 (#10) Потребителя е офлайн   DJ Tymbi 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 11215
  • Регистр: 30-август 04
  • Пол:Мъж
  • Кара:Padjero III 3.0 V6 MIVEC,Pajero IV,3.8 V6 MIVEC
  • Интереси:www.japanautoservice.com
  • Град:Sofia

Виж мнениетоcelio написа на 24 декември 2011 - 19:29 :

Здравейте!
Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.
Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.


Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска ..........
0

Публикувано 31 декември 2011 - 01:02 (#11) Потребителя е офлайн   Rostislav Slavchev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 23
  • Регистр: 07-септември 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:PAJERO 4м40
  • Град:Gabrovo

Виж мнениетоDJ Tymbi написа на 31 декември 2011 - 00:01 :

Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска ..........




Благодарен съм за отговора. Хем че не ми се щеше да знам че е от там проблема. Аз поне за сега ще карам така. Голяма играчка е да се смени.
0

Препоръчваме ви:

Сподели темата:


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

1 Потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни


Въведете вашето потребителско име и парола


Sign in options
  Още опции за Вход