Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.3k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      19.9k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.8k
      мнения
    2. 21.3k
      мнения
    3. 20.7k
      мнения
    4. 62.9k
      мнения
    5. 9.5k
      мнения
    6. 21.3k
      мнения
    7. 20.9k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      819
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.6k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      531
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      3k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.5k
      мнения
    3. 5.1k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Мнения

    • Здравейте! Имам паджеро 1997 година къса версия и искам да му сложа фолио, затова искам да сваля задните прозорци, които са от плъзгащите двойни, но не знам как става гледах клипове в интернет, но там махат цялата рамка със самото стъкло, а аз искам да махна и стъклото от рамката, което не знам дали е възможно. Ако някой знае как се фолират и без да се сваля стъклото също би ми помогнал доста, но предпочитам да ги сваля.😃
    • Здравейте, Аз също ги поръчах от сайта на Thule, но се оказа че имат само втора употреба за lancer, което не беше пречка. Гредите пристигнаха напълно комплектовани и неразличими от нови.
    • Проверете с диагностика какъв среден итервал е записано в системата за управление на DPF-a. За да се случва това по всяка вероятност прави регенерации през около 100-150 км, което дори и при градски условия на използване на автомобила е знак за проблем. Точно какъв е проблема е малко по-трудно да се каже, защото трябва добре да се анализират всички данни записани в системата на DPF-a, но обикновенно проблемите започват от EGR и дюзи, а след това започват и механичните проблеми с износване на бутало-цилиндровата група (вследствие на постоянните регенерации и разреждането на маслото с дизелово гориво). DPF филтъра обикновенно се "поврежда" вследствие на тези проблеми, а не е първоизтичник и за да се реши проблема е необходимо да се отстранят първо проблемите с тези системи, защото дори и да подмениш DPF филтъра с нов, резултата ще бъде същия и след кратък период отново ще се стигне до същия резултат. За съжаление ремонт на дюзи и EGR е сравнително скъпо.
    • Здравейте, имам проблем с автоматична кутия на Аутлендър 3. От Директна се връща на неутрална и се задържа лоста на D. Механично се връща. Какво може да бъде ? Мерси
    • Ако купиш адаптор на блутуф или wifi, не можеш ли да свържеш софтуера в компа с адаптора по този начин, а не непременно през усб? Що се отнася до горивната смес, преди две години открих при мен проблемен MAF сензор и след като го смених, нещата заспаха. Виж темата тук. Поздрави
  • Теми

×
×
  • Създаване...