Клуб Мицубиши България - Форум: газова уредба - Клуб Мицубиши България - Форум

Към съдържанието


  • (2 Страници)
  • +
  • 1
  • 2
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

газова уредба Оцени темата: -----

Публикувано 09 февруари 2012 - 19:09 (#1) Потребителя е офлайн   dringo 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 5
  • Регистр: 07-юни 11
  • Град:kazanlak

Здравейте колеги. Тай като цените на гориво скочиха адски много и аз сам един обикновен студент, и имам обикновена газова система във вкъщи, и реших да ми я поставят на моята Каризма 1,6и 90 коня. Днес ходих при един майстор тук в Казанлък, и човека ми направи груби сметки, че трябва да дам още 240 лв за НОВ изпарител (защото моя бил вакуумен, не ставал, обясни че нямала да гасне, нещо такова) После ми каза за нещото което спирало помпата, комутатор ли какво е, за него съм съгласен да го купя , След това копчето което превключва от бензин на газ, моето е напълно обикновен, но има газ бензин и неутрална позиция, кое не му хареса - не знам . И аз реших да попитам тук по-запознатите с този проблем, като цяло ме интересува дали може да се постави обикновена газова на този тип двигател, и евентуално какви проблеми мога да си навлека на главата.

Този пост е редактиран от HristoGB: 09 февруари 2012 - 19:25

0

Публикувано 09 февруари 2012 - 21:22 (#2) Потребителя е офлайн   Арх. Пътко 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 841
  • Регистр: 18-март 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Colt 1.3 '98
  • Град:Димитровград

Привет!
Добре е да си вземеш ел. изпарител, ако твоя не става. Какъв е този 240 лв изпарител? Нов хубав (Ловато примерно) струва към 120 лв... С вакумен не знам дали може да стане, принципно се слага на карбуроторни мотори. За спирането на бензиновата помпа - някои я спират, други не. Накратко - ако я спреш, може да придърпва когато минаваш газ-бензин; какво печелиш - уж ѝ удължаваш живота, защото по-малко време работи. Ако не я спреш, все едно си караш на бензин, без да минава бензин през инжекторите, т.е. помпата си върти, бензина отива в инж. рейка и след това се връща пак в резервоара... Аз моята не съм я спрял. Т.е. този комутатор (или реле) не ти трябва. Копчето моето е същото като твоето - върши работа. Като цяло, на този двигател се слага обикновена газова без проблем. Проблемите идват ако я сложат паласпурската, затова избери газаджията внимателно. Смени свещи ако твоите не стават. Внимавай къде ще сложат кихалката (твоя двигател има дебитомер). Тук е добре обяснено къде трябва да е тази клапа (кихалката)... И все пак не е сигурно, че ще те спаси при гърмеж, затова си смени свещите и да настроят газовата добре. Смесителната плоча май е по-добре да е с два входящи маркуча за газ (така си мисля аз)... Може да искаш да сложиш и емулатор за дюзите - за да не ти свети чека, като караш на газ... но може и да не искаш :). Аз исках - сложих, и след месец го откачих щото едната букса му беше дефектна (той започва от 30 лв). Има много изписано във форума за газови уредби, потърси. Успех!
0

Публикувано 09 февруари 2012 - 21:41 (#3) Потребителя е офлайн   TKolev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 129
  • Регистр: 26-март 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.6 16V 99hp
  • Град:Завет

Потърси цените на частите от колектора до въздушният филтър (включително) и си направи сам сметката колко пари ще "спестиш" ако случайно гръмни.Има колеги които карат хиляди километри без проблеми ,но има и такива които нямат този късмет все пак решенито си е твое. :icon_drive:
0

Публикувано 09 февруари 2012 - 21:43 (#4) Потребителя е офлайн   Petar_pk 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 102
  • Регистр: 26-април 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.3i LPG
  • Град:Pernik

Аз смятам, че и с турски изпарител няма да имаш проблеми. Те обикновено са копия на италианските, пък и в България шансът да попаднеш на менте е голям. Аз лично карам с изпарител 2-ра употреба от морга за 30 лева БРЦ, така че и това ти е вариант. Копчето дори мисля, че е по-добре че е ръчно с 3 положения, защото ако смяташ да я палиш и караш само на газ в тези студове и ти изгасне после е голяма мъка да я запалиш на бензин. Помпата по-добре да си я спреш, за да не се притесняваш да не изгори ако останеш без никакъв бензин в резервоара. Емулатор според мене не ти трябва, дори чека може да ти е индикатор дали караш на бензин или на газ.
0

Публикувано 09 февруари 2012 - 22:30 (#5) Потребителя е офлайн   Niko 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 486
  • Регистр: 26-март 07
  • Пол:Мъж
  • Кара:чаровно ...
  • Интереси:Дизайн, природа, музика.
  • Град:с. Бистрица

Аз съм с обикновена газова Ловато на същия двигател.
Макар, че го слага един от най-добрите майстори в София - има шанс да гръмне.
Моята гърмя няколко пъти - за щастие без последствия.

Съвета ми е - потърси и купи хубав газов инжекцион втора ръка!
Намират се доста евтино.

С разходите по слагането може да вдигне цената.
Но, както се казва, ще ми благодариш по-късно! :yes3:
0

Публикувано 09 февруари 2012 - 22:32 (#6) Потребителя е офлайн   TKolev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 129
  • Регистр: 26-март 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.6 16V 99hp
  • Град:Завет

 Niko написа на 09 февруари 2012 - 22:30 :

Аз съм с обикновена газова Ловато на същия двигател.
Макар, че го слага един от най-добрите майстори в София - има шанс да гръмне.
Моята гърмя няколко пъти - за щастие без последствия.

Съвета ми е - потърси и купи хубав газов инжекцион втора ръка!
Намират се доста евтино.

С разходите по слагането може да вдигне цената.
Но, както се казва, ще ми благодариш по-късно! :yes3:

По добре ГИ втора ръка отколкото обикновенна.И аз съм за.
0

Публикувано 10 февруари 2012 - 02:44 (#7) Потребителя е офлайн   vladimirov 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3686
  • Регистр: 19-ноември 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:三菱・カリスマ 1.8DOHC 16バルブ GDIエンジン, 三菱・コルト
  • Интереси:Много...
  • Град:Kansas City, BG

На каризмата с 4G92 мотора не е ли с по две свещи на бобина - съответно риска от гърмеж не е ли доста по-голям при монтажа на обикновена газова?
Помпата е желателно да се спре, защото ще и се съкрати значително живота. И вероятно ще дойде някой ден да я бутате до газстанцията, ако изгори.

Този пост е редактиран от vladimirov: 10 февруари 2012 - 03:23

Нова сентенция: "Нищо не знаем и не трябва и да си въобразяваме подобно нещо." (Владимиров)
0

Публикувано 10 февруари 2012 - 09:47 (#8) Потребителя е офлайн   Peter G 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 1500
  • Регистр: 24-ноември 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Space Star 1,9 DI-D
  • Град:Varna

 Petar_pk написа на 09 февруари 2012 - 21:43 :

....Емулатор според мене не ти трябва, дори чека може да ти е индикатор дали караш на бензин или на газ.

Емулатора е много необходим, защото при възникване на проблем, ако индикатора свети заради газовата, няма как да се разбере за нов проблем. И ще се мъчи човек да пали, ще обвинява газовата, а проблема може да е съвсем друг. Като правите нещо грешно/глупаво, не карайте и другите да го правят. Но всеки сам си решава...
Публикувано изображение
Син съм на земя прекрасна, Син съм на юнашко племе

МОЗЪЧНИТЕ КЛЕТКИ НЕ СЕ ВИЖДАТ, НО КОГАТО ГИ НЯМА, СИ ЛИЧИ
0

Публикувано 10 февруари 2012 - 10:04 (#9) Потребителя е офлайн   zamesen79 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22
  • Регистр: 07-октомври 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:carisma1.6
  • Град:Пловдив

без да се зачитам в коментарите,препоръчвам нов газ инж.(има колкото искаш и на изплащане)MASS!!!!!!!!!-ът е много скъп.!!!!!
0

Публикувано 10 февруари 2012 - 21:30 (#10) Потребителя е офлайн   Gr1nGo 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 55
  • Регистр: 20-септември 09
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Carisma 1.6 16v 1996
  • Град:Liege

Колега
Аз съм със с проста газова уредба. Изпарителя не знам какъв е ( вакумен или друг ).
Колата си я купих със газовата на 300.000 КМ и сега е на 340.000 Нямал съм проблеми със газовата ( Освен 2,3 пати изгърме жестоко ) и за малко да ми погуби дебитометъра ама там 1 пласмасова пластинка аз си я направих желязна. Както и да е. От както я регулирах няма проблеми :)

Разход между 8,5 и 11 МАХ никога не ми е харчила повече от това.

За бензиновата помпа спирай я. От мен съвет аз смених 2 пати тая помпа и на 2 рата и резнах + -са и го сложих на копчето за газта.

Това от мен ;)
! Обади се като стигнеш !
Макар и понякога досадно трябва да го сториш

0

Публикувано 11 февруари 2012 - 18:11 (#11) Потребителя е офлайн   TKolev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 129
  • Регистр: 26-март 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.6 16V 99hp
  • Град:Завет

 Gr1nGo написа на 10 февруари 2012 - 21:30 :

Колега
Аз съм със с проста газова уредба. Изпарителя не знам какъв е ( вакумен или друг ).
Колата си я купих със газовата на 300.000 КМ и сега е на 340.000 Нямал съм проблеми със газовата ( Освен 2,3 пати изгърме жестоко ) и за малко да ми погуби дебитометъра ама там 1 пласмасова пластинка аз си я направих желязна. Както и да е. От както я регулирах няма проблеми :)

Разход между 8,5 и 11 МАХ никога не ми е харчила повече от това.

За бензиновата помпа спирай я. От мен съвет аз смених 2 пати тая помпа и на 2 рата и резнах + -са и го сложих на копчето за газта.

Това от мен ;)

Е как така си нямал проблеми? Това гърмене с риск да ти прецака дебитомер не е ли проблем?
0

Публикувано 11 февруари 2012 - 20:05 (#12) Потребителя е офлайн   Gr1nGo 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 55
  • Регистр: 20-септември 09
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Carisma 1.6 16v 1996
  • Град:Liege

 TKolev написа на 11 февруари 2012 - 18:11 :

Е как така си нямал проблеми? Това гърмене с риск да ти прецака дебитомер не е ли проблем?


Да проблем е за това съм написал >>>ОСВЕН<<<. Не знам какво си прочел но съм написал какво е станало и как съм го оправил.
Се пак си мисля че за 40.000 Км един пат като ми се е прецакал реглажа но го броя за проблем. Се пак това е кола
До сега не съм чувал някой със нормална газова да няма никакви проблеми. И една кола ако няма проблеми значи има нещо по-голямо.
Други изказвания ?
! Обади се като стигнеш !
Макар и понякога досадно трябва да го сториш

0

Публикувано 11 февруари 2012 - 20:22 (#13) Потребителя е офлайн   Арх. Пътко 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 841
  • Регистр: 18-март 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Colt 1.3 '98
  • Град:Димитровград

Цитат

Други изказвания ?

Аз бих желал да изкажа следното:
Помпата може и да не се спира, ако в резервоара винаги има бензинец... по този начин помпата не върти на сухо, и няма опасност да изгори (ако ѝ е дошло времето, ще изгори и със АГУ, и без АГУ). Ако обаче не е спряна, и нямаме никаъв бензин... ще изгорим не 2, ми 22 помпи. Затова кой както иска да си прави сметка... може и да се спре, няма лошо. :yes3:
0

Публикувано 11 февруари 2012 - 20:37 (#14) Потребителя е офлайн   Gr1nGo 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 55
  • Регистр: 20-септември 09
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Carisma 1.6 16v 1996
  • Град:Liege

 Арх. Пътко написа на 11 февруари 2012 - 20:22 :

Аз бих желал да изкажа следното:
Помпата може и да не се спира, ако в резервоара винаги има бензинец... по този начин помпата не върти на сухо, и няма опасност да изгори (ако ѝ е дошло времето, ще изгори и със АГУ, и без АГУ). Ако обаче не е спряна, и нямаме никаъв бензин... ще изгорим не 2, ми 22 помпи. Затова кой както иска да си прави сметка... може и да се спре, няма лошо. :yes3:


Kой ти казва че нямам бензин в резервоара ? Или не съм уточнил ще кажеш. Винаги имам между 1/4 и 1/2. Просто някой хора си мислят че много добре да ти върти помпата понеже тя ще върти бензина до инжекторите и ще ги охлажда.

Аз мисля че няма смисъл и толкова. Все пак не съм опрял пистолет в главата на човека "" Режи помпата !*@§?%№№ "" нали ?
! Обади се като стигнеш !
Макар и понякога досадно трябва да го сториш

0

Публикувано 12 февруари 2012 - 17:42 (#15) Потребителя е офлайн   lancer4x4 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 568
  • Регистр: 07-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Град:По Света и у Нас

И моята помпа е прекъсната.Приятел изгори две и най-накрая я резна засега още е с номер 3(затова и моята е прекъсната ).
Релето струва 3 лева Публикувано изображение а помпата 200 лева.
0

Публикувано 12 февруари 2012 - 18:20 (#16) Потребителя е офлайн   lancer4x4 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 568
  • Регистр: 07-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Град:По Света и у Нас

ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН Най-доброто решение! Казанлък-0898694440 нему запомних името, но работи добре.
Може и обикновена уредба(задължителни компоненти без който неможе):
Цена: 49.00 лв http://www.autogasma...roducts/15.html Изпарител
Цена: 28.00 лв http://www.autogasma...roducts/60.html Смесителни плочки с предпазна клапа
Цена: 3.00 лв http://www.autogasma...roducts/70.html Релета два броя (инжектори/ б.помпа)
Цена: 16.00 лв http://www.autogasma...roducts/49.html Превключвател (с реле време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО)
Без работа 96 лева.
Устройство за Зареждане,Бутилка+Нивомер(сонда),Газов клапан,Маркучи(газ/вода),Медни тръби,Тройник, трябва да имаш от демонтираната уредба.

Този пост е редактиран от lancer4x4: 12 февруари 2012 - 18:21

0

Публикувано 13 февруари 2012 - 22:15 (#17) Потребителя е офлайн   vladimirov 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3686
  • Регистр: 19-ноември 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:三菱・カリスマ 1.8DOHC 16バルブ GDIエンジン, 三菱・コルト
  • Интереси:Много...
  • Град:Kansas City, BG

Ето една тема, където са описани щетите след качествен "взрив" на дебитомера: http://www.mitsubish...ndpost&p=240812
Нова сентенция: "Нищо не знаем и не трябва и да си въобразяваме подобно нещо." (Владимиров)
0

Публикувано 14 февруари 2012 - 20:15 (#18) Потребителя е офлайн   lancer4x4 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 568
  • Регистр: 07-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Град:По Света и у Нас

 vladimirov написа на 13 февруари 2012 - 22:15 :

Ето една тема, където са описани щетите след качествен "взрив" на дебитомера: http://www.mitsubish...ndpost&p=240812

А каква е причината :icon_hmm:
0

Публикувано 14 февруари 2012 - 22:17 (#19) Потребителя е офлайн   vladimirov 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3686
  • Регистр: 19-ноември 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:三菱・カリスマ 1.8DOHC 16バルブ GDIエンジン, 三菱・コルト
  • Интереси:Много...
  • Град:Kansas City, BG

Ами комбинацията от DIS система с по две свещи и вероятната липса на кихалка, ама може и да греша. Важното е да се види какви са възможните последствия при гърмеж на 4G92.

Този пост е редактиран от vladimirov: 14 февруари 2012 - 22:24

Нова сентенция: "Нищо не знаем и не трябва и да си въобразяваме подобно нещо." (Владимиров)
0

Публикувано 29 февруари 2012 - 00:34 (#20) Потребителя е офлайн   james_bond 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 116
  • Регистр: 05-октомври 10
  • Пол:Мъж
  • Кара:Мицубиши Каризма 1.8 GLS96г.
  • Град:lom

Колеги моята Каризма е 1.8 GLS мотор,115 коня,какво препоръчвате обикновена газова или инжекцион.Разбирам че всичко е в полза на инжекциона,ама 900лв.са си 900лв.
0

Препоръчваме ви:

Сподели темата:


  • (2 Страници)
  • +
  • 1
  • 2
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

1 Потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни


Въведете вашето потребителско име и парола


Sign in options
  Още опции за Вход