Клуб Мицубиши България - Форум: Проблем след шлайф на главата - Клуб Мицубиши България - Форум

Към съдържанието


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

Проблем след шлайф на главата 1.9 тди Оцени темата: -----

Публикувано 01 юли 2013 - 12:24 (#1) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.
0

Публикувано 01 юли 2013 - 12:38 (#2) Потребителя е офлайн   mario64 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7164
  • Регистр: 27-май 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:ОЛИОМОБИЛ
  • Интереси:Същите като на Бонапарт .
  • Град:около Майна Таун

Виж мнениетоvlad enev написа на 01 юли 2013 - 12:24 :

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.
Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..
Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..
Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? .
ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО НА ТОЗИ СВЯТ ПО ХУБАВО ОТ ЕДИН ГАЛАНТ ТОВА СА ДВА ГАЛАНТА!!!

Публикувано изображение
0

Публикувано 01 юли 2013 - 12:45 (#3) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Виж мнениетоmario64 написа на 01 юли 2013 - 12:38 :

Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..
Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..
Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? .

Майсторът каза че един път вече е била шлайфана и повече не можело и е сложил най-дебелата гарнитура. (120 лв за самата гарнитура?)

Този пост е редактиран от vlad enev: 01 юли 2013 - 12:46

0

Публикувано 01 юли 2013 - 13:37 (#4) Потребителя е офлайн   steam 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 170
  • Регистр: 31-октомври 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Galant `83 2.3TD и Galant `91 1.8 EXE
  • Град:Варна

Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака?
0

Публикувано 01 юли 2013 - 16:23 (#5) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Виж мнениетоsteam написа на 01 юли 2013 - 13:37 :

Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака?

Тя си трака и на студен двигател... но като влезе на 90гр (работния си режим) и тогава се чува най-много
0

Публикувано 01 юли 2013 - 19:41 (#6) Потребителя е офлайн   steam 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 170
  • Регистр: 31-октомври 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Galant `83 2.3TD и Galant `91 1.8 EXE
  • Град:Варна

Хвърли едно око на зацепването на ангренажния ремък, има шанс да е от него. :)
0

Публикувано 01 юли 2013 - 19:44 (#7) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Виж мнениетоsteam написа на 01 юли 2013 - 19:41 :

Хвърли едно око на зацепването на ангренажния ремък, има шанс да е от него. :)

т.е. ?
0

Публикувано 01 юли 2013 - 20:57 (#8) Потребителя е офлайн   steam 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 170
  • Регистр: 31-октомври 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Galant `83 2.3TD и Galant `91 1.8 EXE
  • Град:Варна

Виж мнениетоvlad enev написа на 01 юли 2013 - 19:44 :

т.е. ?

Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. :) Има ли загуба на мощност?
0

Публикувано 01 юли 2013 - 23:39 (#9) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Виж мнениетоsteam написа на 01 юли 2013 - 20:57 :

Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. :) Има ли загуба на мощност?

Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?
нещо друго?
АМАН от пишман майстори
0

Публикувано 02 юли 2013 - 11:16 (#10) Потребителя е офлайн   steam 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 170
  • Регистр: 31-октомври 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Galant `83 2.3TD и Galant `91 1.8 EXE
  • Град:Варна

Виж мнениетоvlad enev написа на 01 юли 2013 - 23:39 :

Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?

Едва ли, тогава проблема нямаше да е този който описваш... Най-добре потърси някой свестен майстор за консултация. :)
0

Публикувано 02 юли 2013 - 12:23 (#11) Потребителя е офлайн   Krasko 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 857
  • Регистр: 14-юни 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Галант EA6WV
  • Град:Mezdra

Марио ти е казал!
0

Публикувано 04 юли 2013 - 20:54 (#12) Потребителя е офлайн   vlad enev 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 30
  • Регистр: 30-януари 11
  • Пол:Мъж
  • Кара:Mitsubishi Galant 2.0 TDI
  • Град:В

Виж мнениетоKrasko написа на 02 юли 2013 - 12:23 :

Марио ти е казал!

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...
0

Публикувано 04 юли 2013 - 21:39 (#13) Потребителя е офлайн   Krasko 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 857
  • Регистр: 14-юни 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Галант EA6WV
  • Град:Mezdra

Виж мнениетоvlad enev написа на 04 юли 2013 - 20:54 :

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...


Колега,
преди ремонта колата ти не е тракала. Шлайфат главата, което значи, че тя "слиза по-ниско"
/колкото и да е/ сглобяват, палиш и се появява тракане. Без да си автомонтъор VІІ разряд какво би си помислил??? Какво общо имат тук дюзите в случая? Тях пипали ли са ги?
За някои модели автомобили /Пежо Боксер, Ситроен Джъмпер/ съществуват специални по-дебели гарнитури които компенсират шлайфането. Не знам за Каризма дали има такива.
Проблема ти е 99% в това което "Марио 64" ти е написал.
0

Публикувано 05 юли 2013 - 08:41 (#14) Потребителя е офлайн   mario64 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7164
  • Регистр: 27-май 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:ОЛИОМОБИЛ
  • Интереси:Същите като на Бонапарт .
  • Град:около Майна Таун

Виж мнениетоvlad enev написа на 04 юли 2013 - 20:54 :

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...
Невъзможно, дюзите работят по шумно когато колата е студена, когато загрее утихват ..;)
ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО НА ТОЗИ СВЯТ ПО ХУБАВО ОТ ЕДИН ГАЛАНТ ТОВА СА ДВА ГАЛАНТА!!!

Публикувано изображение
0

Публикувано 13 юли 2013 - 22:51 (#15) Потребителя е офлайн   roco 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 90
  • Регистр: 26-декември 07
  • Пол:Мъж
  • Кара:GALANT V6 24 97

Виж мнениетоvlad enev написа на 01 юли 2013 - 12:24 :

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.



Правил съм три такива, като едната преди 2 месеца и тракаше точно така,щото предишния майстор я беше... усрал.Не ти е зацепен правилно ангренажния ремък.
0

Публикувано 14 юли 2013 - 00:00 (#16) Потребителя е офлайн   n67 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 554
  • Регистр: 11-ноември 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:SPACE RUNNER 4D68
  • Град:Сливница

И аз мисля, че е от зацепването. беше ми прескочил един зъб на разпределителния вал и взе да трака както описваш, пропорционално на оборотите. Освен ако наистина не са остъргали яко главата и дебелите гарнитури вече не помагат. :icon_doh:

Този пост е редактиран от n67: 14 юли 2013 - 00:02

0

Публикувано 14 юли 2013 - 15:17 (#17) Потребителя е офлайн   Andy Van Der Drift 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3786
  • Регистр: 21-май 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:Galant 2.5
  • Град:Анкъридж

Този двигател с хидравлични компенсатори ли е? Може да е залепил някой и с времето разпр. вал да го "отпецне".
Покупката на автомобил на старо е чудесна възможност да си изпиташ късмета.
0

Публикувано 14 юли 2013 - 17:26 (#18) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Или е зацепен неправилно ангренажния ремък, а най-добре ще е да си сложите пак гарнитура с дебелина като оригиналната...... Това е огромна грешка допускана от "маисторите". Дебелината на гарнитурата на главата се определя от надстърчането на буталата, следователно не се променя при шлаифане на главата. От какъв зор ще слага по-дебела....... Гарнитура по-дебела се слага когато се шлаифа блока :icon_bye:
0

Препоръчваме ви:

Сподели темата:


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

1 Потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни


Въведете вашето потребителско име и парола


Sign in options
  Още опции за Вход