Клуб Мицубиши България - Форум: Нов собственик на Mitsubishi Space Star 1.8 Gdi - Клуб Мицубиши България - Форум

Към съдържанието


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

Нов собственик на Mitsubishi Space Star 1.8 Gdi Оцени темата: -----

Публикувано 29 август 2008 - 21:59 (#1) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.
Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.
Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.
1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.
2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична :) ).
3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват.

За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно.

Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели.
0

Публикувано 29 август 2008 - 22:03 (#2) Потребителя е офлайн   mario64 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7164
  • Регистр: 27-май 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:ОЛИОМОБИЛ
  • Интереси:Същите като на Бонапарт .
  • Град:около Майна Таун

Виж мнениетоDido_P написа на 29.08.2008 - 21:59 :

Здравейте на всички , взех си едно Mitsubishi Space Star 1,8 GDI 1999 . Доволен съм за сега , от вид , возия и двигател.
Но като всяка кола на старо почват да се появяват неща дето не си ги видял при покупката.
Имам няколко проблема за които искам да ви попитам.
1. Първият ден оборотите бяха ок, на другиа ден смених акумолатора и станаха много ниски дори гасне на празен ход. Четох в форума ,че било от смяна на акумулатора , само не разбрах има ли някаква процедура за да се избегне това и като стане, само ли се оправя или нещо трябва да се направи.
2. Забелязах , че стрелката за температурата като запаля за първи път при студен двигател е по средата на скалата и не се променя вопще. А стрелката за горивото стои на мах , аз го напулних до горе минал сум кум 150 - 200 км би триабвало да е мръднала ( или е много икономична :) ).
3. Дисплея на борт компютъра не се виждат всички сигменти , и като покарам известно време се появяват.

За начало май е достатачно , колата ми харесва ,но тези дреболии ми пречат да се наслаждавам пълно.

Ще съм благодарен , който знае нещо по вупросите да сподели.
Направо се свържи на лични с колегата Milen-z, и отивай да ти я оправи....Еи го къде е Пловдив.....
ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО НА ТОЗИ СВЯТ ПО ХУБАВО ОТ ЕДИН ГАЛАНТ ТОВА СА ДВА ГАЛАНТА!!!

Публикувано изображение
0

Публикувано 29 август 2008 - 22:07 (#3) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Той често ли е в форума?
0

Публикувано 29 август 2008 - 22:29 (#4) Потребителя е офлайн   mario64 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 7164
  • Регистр: 27-май 08
  • Пол:Мъж
  • Кара:ОЛИОМОБИЛ
  • Интереси:Същите като на Бонапарт .
  • Град:около Майна Таун

Ето ти линк към профила му.....Пиши му съобщение, той ще ти отговори..... http://www.mitsubish...hp?showuser=473
ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО НА ТОЗИ СВЯТ ПО ХУБАВО ОТ ЕДИН ГАЛАНТ ТОВА СА ДВА ГАЛАНТА!!!

Публикувано изображение
0

Публикувано 29 август 2008 - 22:59 (#5) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Чел си из форума, ама тази тема май си я пропуснал...... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=697&st=80
Има описано какво се прави след сваляне на акумулатора.
Това със стрелката за температурата не го разбрах..... А при бензиномера си е нормално , няма да падне за 200км. За сметка на това пък после доста бързо пада докато не достигне 1/4 , и после пак бавно до нулата, така си работи.
0

Публикувано 29 август 2008 - 23:23 (#6) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Благодаря Milen_z, утре схте тествам.
За температурата, стрелката си седи на средата при първоначално запалване и не се променя .
Не би триабвало да показва в началото по малко при студен двигател и после като загрее да се покачи.
Аз пак ще я следя.
А за дисплея на борд компютара , да не би да има студени споики и като загрее да се опрвя и да показва всички сегменти?
0

Публикувано 29 август 2008 - 23:25 (#7) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Дисплея се оправя за 10мин, в 90% от случаите са спойки да.
0

Публикувано 29 август 2008 - 23:35 (#8) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Thx Milen_z , а за споЙките има ли определени места или трябва да се огледа?
Лесно ли се разкачва дисплея .
0

Публикувано 29 август 2008 - 23:48 (#9) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Извинявам се за глупавите въпроси, нали съм пресен в света на Mitsubishi само на 2 дена :)
0

Публикувано 29 август 2008 - 23:48 (#10) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Има писано по темите, потърси. Първо се сваля задната кора (зад дисплея), после има 4 винта. Дисплея излиза заедно с предната част от корите, и после още два винта да се махне съвсем. И разглобяваш... после една лупа , гледаш и запояваш.
0

Публикувано 31 август 2008 - 05:13 (#11) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Проблема е решен от Milen_z ,благодаря.
Процедурата при свален двигател не ставаше щото "майстори" са пипали по дроселовата клапа.
Добре ,че отидох при Milen_z иначе кой знае какво друго щяха да развалят.
0

Публикувано 31 август 2008 - 08:15 (#12) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Виж мнениетоDido_P написа на 31.08.2008 - 04:13 :

..............Процедурата при свален двигател не ставаше .....................



При свален акумулатор, да те поправя че току виж някои се нагърбил да си сваля двигателя. :icon_dance:
0

Публикувано 31 август 2008 - 09:11 (#13) Потребителя е офлайн   Светла 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 514
  • Регистр: 08-февруари 08
  • Пол:Жена
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI
  • Интереси:Много :)
  • Град:Враца

Истината е, че всички проблеми на GDI се решават при Милен! :first:
Публикувано изображение
0

Публикувано 01 септември 2008 - 22:05 (#14) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Opss Нали си мисля за двигателя и вместо да пиша смяна акумолатор сум писул смяна на двигател :)
Между другото за горните проблеми за стрелката на количеството гориво наистина почна да пада като покарах малко.
А за стрелката за температурата, явно съм я гледал когато е вече заграла. Така че са си наред.
0

Публикувано 01 септември 2008 - 22:13 (#15) Потребителя е офлайн   Milen_z 

  • ЧЛЕН НА КЛУБА
  • Група: Член на клуба
  • Мнения: 2424
  • Регистр: 08-декември 05
  • Пол:Мъж
  • Кара:Carisma 1.8 GDI
  • Интереси:Двигатели с директно впръскване......няма значение Мицубиши или Опел.
  • Град:Пловдив

Я вземи си засечи точно разхода, че с колежката по горе Светла живо се интересуваме от точния разход на автомобил като твоя. :icon_blush:
0

Публикувано 04 септември 2008 - 18:23 (#16) Потребителя е офлайн   Dido_P 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 21
  • Регистр: 28-август 08
  • Кара:Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

Кажете, по какъв начин мерите разхода за да е еднакво. Щото има различни начини.
При вас как е?
Веднъж само засичах по показанието на борт компютъра. От Пловдив до Пазарджик само извън градско
и скорост 90-100 км показваше 5,2 л/км но като настъпя нещата се променят :).
При първа възмойност ще проверя.
0

Публикувано 04 септември 2008 - 20:43 (#17) Потребителя е офлайн   rosko 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 5585
  • Регистр: 05-юли 07
  • Пол:Мъж
  • Кара:Спейс Ранър 4g93
  • Град:София/Сливен

Ох, то като настъпим се променят, я............
Както някой колега беше споменал и доказал - :mitsu-smiley: могат да бъдат икономични......
Пък ако и шофьорите им са такива....
Ама как, Господи, да пилотираш :plane: икономично?!?!

Засичането обикновено става с борд-компютъра, доколко е точен - нямам идея, но като цяло - да
Другият вариант е - пълниш догоре, караш, пълниш на същата колонка на същата бензиностанция и смяташ.
И при възможно постоянна скорост. За да бъде сметката коректна и съпоставима. +/-, де!
А това 5,2 среден разход ли е, или временен? Да, знам, че GDI са икономични, ама това е направо изненадващо икономично, браво! Ще взема да мисля за така мечтания Пинин от жена ми ;-)
"Една от най-отвратителните привички на дребните души е, че подозират своите низости и у другите"

Оноре Дьо Балзак
0

Публикувано 05 септември 2008 - 10:03 (#18) Потребителя е офлайн   rousefff 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 465
  • Регистр: 24-април 07
  • Пол:Мъж
  • Кара:SPACE STAR
  • Град:varna

При мен Каризмата-ГДИ ми гореше 5.5л/100 бензин. Малко съм скептичен Спейс Стара да гори също толкова впредвид, че има по-голямо съпротивление. Сегашната ми гори 7-7.5л/100 бензин, а газ 9л/100 :mitsu-smiley:
0

Публикувано 06 септември 2008 - 11:46 (#19) Потребителя е офлайн   марин 

  • Потребител
  • Група: Потребители
  • Мнения: 5
  • Регистр: 05-септември 08

здравеите бихте ли ми казали каде е бензиновия филтар на Mitsubishi Space Star 1.3 ?
0

Препоръчваме ви:

Сподели темата:


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

1 Потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни


Въведете вашето потребителско име и парола


Sign in options
  Още опции за Вход